25 oktober 2012

Blä

Var hos vårdcentralen i morses. Jag trodde jag hade urinvägsinfektion, eller jag var helt säker, så då tänkte jag att jag bara behöver få antibiotika och sen är det bra liksom. Men icke, dom hittade inget sånt. Men dom tog en del prover på mig i alla fall. Så jag kommer antagligen få svar på måndag. Dom sa i alla fall att jag hade fått en virus infektion och att jag ska vila och dricka mycket. Hade hellre åkt på något mer konkret, så man vet hur man blir och hur många dagar man brukar vara sjuk. Jag har ju vart ganska trött det senaste, har ju inte riktigt haft det sociala livet och aktiva livet jag har haft innan. Jag har i stort sett bara jobbat och sen sovit. Så jag längtar så äckligt mycket efter den energin jag en gång haft, när jag tränar flera gånger i veckan, när jag fikar med folk efter jobbet. Går ut och träffar människor. Idag hade jag planerat en sån dag. Jag skulle träffat Lottie som jag inte har träffat sen i början av augusti (som äntligen är hemma i Svergie) och sen shoppat lite med Micha. Men det var bara att ställa in allt. Så idag har jag sovit 3 timmar, vaken 3 timmar, sovit 3 timmar, vaken 3 timmar. Allt har bara vart en dimma. Har ingen ork till något. Orkar knappt gå till Hemköp för att köpa mat. Nu kanske folk tänker "ja men det är säkert bara psykiskt" men jag lovar det är det inte, för på det planet mår jag väldigt bra, faktiskt!
Så allt jag önskar nu är att få min hälsa tillbaka.

Inga kommentarer: