26 september 2012

Nya tag!

Har inte skrivit på länge för att jag har haft en svacka med allt. Har inte kunnat ta mig ur godis träsket. Har vart sjuk i några veckor så jag har inte heller kunnat träna. Jag har inte ställt mig på vågen på över 2 månader. Men nu är det mycket som är pågång. Nu är vi 4 stycken på jobbet som håller på med LCHF. Vilket känns bra för då får man mycket stöd. Så nu kör jag igång. IGEN. Men denna gången är jag beslutsam över att lyckas! Jag har även börjat skriva i en kassabok för att få i ordning på min ekonomi en gång för alla. Jag ska inte köpa massa onödigt. Nu blir det dessutom mindre fika ute, för när jag fikar vill jag sitta ute, så nu blir det istället att åka hem till folk. Och när man inte kan sitta ute blir det ingen kedjerökning heller, vilket är bra. Sen blir det nog mer innekvällar nu i höst, för utekvällar är inte lika roligt som på sommaren. Men det blir nog ändå att man sätter sig någonstans på ett mysigt ställe och tar några glas vin. Jag längtar nu som fan för att komma igång med mitt liv igen.
Jag och en kollega har även skrivit upp matscheman för oss, då slipper man tänka på vad man ska göra, utan då är det bara att äta det man ska äta.
Nu blir det frukost och sen åka till jobbet!

Inga kommentarer: