13 oktober 2012

meep

Vet inte riktigt vad det har vart med mig senaste veckan. Har tappat näst intill all min energi. Jag har energi till jobbet men sen har jag ingen energi ut över det. Har vart lite social med fika och så i veckan men då har det blivit korta stunder för att jag orkar helt enkelt inte. Jag har inte vara social med någon knappt. Känner mig helt utmattad på något vis. Grejen är att jag mår inte dåligt psykiskt, jag är liksom inte deppig utan mår ganska bra. Det ända jag har gjort dom senaste dagarna när jag inte jobbat är sovit, jag sover typ hela tiden för jag orkar inget annat. Vet inte om det är för att hösten har slagit till på riktigt den här veckan, det kanske är att man måste ställa om mig till den riktiga kylan som är nu som gör mig utmattad. Får hoppas jag får tillbaka min ork snart igen. Puss.

Inga kommentarer: