27 december 2012

Happyface

Idag är det äntligen dags, och som jag har längtat! Jag har inte ätit LCHF sen i somras. Och jag känner att det ska bli skönt att få äta det jag mår bäst av igen. Ska bli skönt att bli av med sockersuget. Inte undra på att jag aldrig blir riktigt frisk. Jag tror att jag kommer bli mindre sjuk nu när jag ska äta det som är helt rätt för mig. BYE BYE svullen mage. Jag har till och med vägt mig idag bara för att det ska bli på riktigt. Min nuvarande vikt är 91,3kg, jag har alltså gått upp 2 kilo sen i somras. Men det gör inget för nu ska det bli ordning på torpet igen. Jag ska även ta mina nuvarande mått och skriva upp, det är dom som är roligast och kolla sen. Mitt första delmål är 80kg och jag hoppas kunna uppnå det runt April någon gång. Vill inte stressa, vill ta det jävligt lugnt. Huvudsaken är att jag ska bli friskare och orka mer.

Inga kommentarer: