10 december 2012

new stuff.

Mycket har hänt på lite tid, eller nä egentligen inte, men jag har fått tillbaka min energi igen så jag har hunnit göra andra saker än att bara jobba och sova. Har fått tillbaka mitt sociala liv och det känns awesome. Jag har klippt av mig allt hår och har bara luggen kvar och det är SÅ skönt och jag trivs som fan, och det har vart en liten symbolisk grej, att nu börjar jag om. Nu tänker jag inte foga mig efter någon annan, jag tänker se precis ut som jag vill och göra som jag vill. Har fått en sorts viljestyrka. Jag har även bestämt att jag ska till hösten söka sjuksköterskeutbildning i  hela landet. Jag är bestämd på denna punkt, jag är beredd att flytta till umeå om det skulle vara så. Även om Götet är och kommer alltid vara mitt hem. Jag hoppas ju i första hand på att komma in här såklart.
Just det ja, jag vägde mig för ett tag sen och under dom här månaderna av slarv och fusk så har jag endast gått upp ett kilo och det känns bra, för då blir det inte att börja om på ruta ett. Dock blir det det på gymmet för kondition är något man måste underhålla så jag får ta det väldigt lugnt som första gångerna och inte gymma intensivt i 2timmar det första jag gör. Jag längtar som fan till gymmet!

Inga kommentarer: